View Ambyr's Message Board Posts

 
Back to Ambyr's Profile


Ambyr's Message Board Posts:   ( 935 )
Re:     06/04/2012
Hmmm.. For some reason, I question that with you... :question: LOL... More »
Re:     06/04/2012
I use coupons ALLOT! Back in Oklahoma I could go to QuikTrip and buy Sunday Newspapers buy one get o... More »
Re:     06/04/2012
My computer won't show it.. What are you posting elguapo???... More »
Re: Parents, so stupid. poor kids     06/04/2012
@elguapo: :haha: ... More »
Coupons     06/04/2012
Do you use your Sunday paper coupons?... More »
Re:     06/04/2012
@TheTruthHurts: You would be surprised how many times I've had to holler at people, "HEY, YOUR PURSE... More »
Re:     06/04/2012
@kingwooddiscgolf: awe! Thanks! That made my day! It would be better in person of course... LOL ... More »
Re:     06/04/2012
who the heck puts a baby on top of a car, anyway?? A cup, Maybe.. a baby..  NEVER! WOW! ... More »
Re:     06/04/2012
Yes!! I hate when that happens!! @kingwooddiscgolf: I would LOVE to see someone walk into a mall fou... More »
Re:     06/04/2012
Saturday, Got the yard work done and took my daughter shoe shopping. Sunday, we took the boat to th... More »
Re:     06/04/2012
they probably get food stamps too...... More »
Re:     06/04/2012
haha yeah.. it's definately different.. LOL... More »
Re:     06/04/2012
I love it here too! I've only been here since January and have yet to actually had time to meet anyo... More »
Re:     06/04/2012
That is a GREAT PIC and an incredible car! Cute kid too! Good job GoldenGilr!... More »
Re:     06/04/2012
I'm not sure where your talking about..... More »
Re:     06/04/2012
Pink... More »
Re:     06/04/2012
Is it just me or is that cat REALLY big??... More »
I feel dizzzaaayyy!     06/03/2012
My mom was hooked up to morphine and tried to smoke the red finger pulse light like a joint! Lmao! F... More »
Re:     06/02/2012
I was told no.. buta couple cops in Humble laughed when I told them that I heard that.. :question:... More »
Re:     06/02/2012
I'll call my baby brother but he's probably at work.. If you don't hear back from me in the 10 then ... More »


 
Back to Ambyr's Profile




SPONSORED:

Sponsor an Ad »




Serving Kingwood area residents since 1997,   Kingwood.com / Kosmin Media Group.   © 2017    Advertise  |  Contact Us  |  Mobile
Kosmin Media