View TheTruthHurts's Message Board Posts

 
Back to TheTruthHurts's Profile


TheTruthHurts's Message Board Posts:   ( 6120 )
Re: Hunting in pink camo     08/12/2016
I love that! The problem is "camo" is suppose to mean camouflage, as in disguised to look like your ... More »
Re: I am so excited!!!     08/11/2016
I have hand scraped bamboo and I just wanna lay down naked on it! It's beautiful! :)... More »
Re: Rant     08/11/2016
@BooBear: Maybe POKE would be better! Lmao!... More »
Re: Rant     08/11/2016
@donnatella: I don't agree it's mostly likely sexual, or a lack there of. Whilst tha... More »
Re: Who likes Rap music?     08/11/2016
You mean like Blondie and Rapture?? LOL... More »
Re: Emerald Lake Resort     08/11/2016
@ProblemAgain: I have not heard that. But I've heard stuff shrinks for sure at the right... More »
Re: In the pool--Cabana Boy Needed --Holding Tryouts today!     08/08/2016
What a nice little bootay. Lol... More »
Re: Anyone want a Man?     08/08/2016
@Champagnechola: That pretty much takers care of any man I've ever known. Lmao... More »
Re: My computer is sooo judgmental     08/07/2016
Incognito?? What a testament to modern life, on the net. Next up: coveryourtracks.com. Smh... More »
Re: Anyone shop at the At Home store in Humble?     08/07/2016
@klp1972: I never noticed that! I'm too busy being delighted. Lol. It's very reasonable ... More »
Re: Saturday dinner plans?     08/06/2016
I don't know but I'm ready to chew the legs off the dining room table. Lmao. But, I just ate and am ... More »
Re: & you think your ex is psycho?     07/30/2016
@podunk: Those two things don't go together....in a responsible persons world. No one with... More »
Re: My apologies, I was wrong to get so upset over remarks here     07/30/2016
@terilyntx: It's NOT hard to apologize when you really ARE sorry. And let's not fo... More »
Re: Bumper Stickers     07/30/2016
@calguy: Riiiiiiiight. LMAO. :eyeroll: ... More »
Re: Really Nice People     07/28/2016
sometimes you have to be in a position of need to see the good in people. hope you continue on to re... More »
Re: Thank you baby jesus for ac repair guys     07/25/2016
I had to thank the Baby Jesus for some stuff today too! :thumbsup:... More »
Re: Amazing Kitten for adoption!     07/25/2016
Oh my....what a pair of little dolls!!!... More »
Re: T Shirt Fundraiser to help Feral Cats/Kittens     07/25/2016
Done! :)  Good work!!... More »
Re: Don't Stop!!!     07/24/2016
LOL! Oh yes! :love:... More »
Re: Sherwood trails     07/23/2016
I agree ST is safer than being outside this area in general. But it does have more crime than other ... More »


 
Back to TheTruthHurts's Profile




SPONSORED:

Sponsor an Ad »




Serving Kingwood area residents since 1997,   Kingwood.com / Kosmin Media Group.   © 2017    Advertise  |  Contact Us  |  Mobile
Kosmin Media