View Ambyr's Message Board Posts

 
Back to Ambyr's Profile


Ambyr's Message Board Posts:   ( 939 )
Re:     06/08/2012
Calf Fries haha gross... More »
Re:     06/07/2012
looks like a butthole.. ... More »
Re:     06/07/2012
There is a waitress at Carraba's that is TERRIBLE! I 've gotten her twice. I thought the 1st time sh... More »
Re:     06/07/2012
I did not know this existed.. I may have a new hobby! LMAO! (kidding of course!)... More »
Hard time finding a swimsuit     06/06/2012
Sounds like they size like chicos.. If you are big busted an you wear a size 2 I probably wear a... More »
Re:     06/06/2012
Ambyr doesn't need a sitter.. LOL But thanks! Ambyr needs a dog sitter sometimes..  :smile:... More »
Re:     06/06/2012
You could start babysitting... about $100 a week per kid.. ??... More »
Re: Margaritas     06/06/2012
Thanks guys and girls! We went to Chuy's and the back room is CrEePy! Where did all of those creepy&... More »
Re:     06/06/2012
@bearae: yep, you can just turn it off! :smile:... More »
Re:     06/06/2012
CONGRATS!!! :party:... More »
Re:     06/06/2012
lol... More »
Re:     06/06/2012
Very touching... sweet... More »
Re:     06/06/2012
WOW!!!!!!!!!!!!!!!!... More »
Re: Margaritas     06/06/2012
@86runner: Is that in Kingwood??... More »
Re: babysitter     06/06/2012
@Burnsway: I did not come from money, that is for sure.. My dad has done well but I have had to wor... More »
Re: Texas deputies disciplined ...     06/06/2012
@hgmag: yes, he was fine.. just a dented bumper...... More »
Re: babysitter     06/06/2012
@Burnsway: WORD! :haha:... More »
Re: babysitter     06/06/2012
You're getting ripped off! OH CRAP! Wait a minute.. I forgot where I was for a second.. ... More »
Re:     06/06/2012
@Katherinebrownleedees: how long did it take for your eyelashes to grow back?? ... More »
Re:     06/06/2012
I agree! Even daycares only charge $125 or so.. I could never pay that! I'd have to quit my job an... More »


 
Back to Ambyr's Profile






Serving Kingwood area residents since 1997,   Kingwood.com   © 2014    Advertise  |  Contact Us  |  Mobile