View TheTruthHurts's Message Board Posts

 
Back to TheTruthHurts's Profile


TheTruthHurts's Message Board Posts:   ( 4955 )
Re: Emerald Lake Resort     11/06/2013
Oh, and I don't get the whole nudist thing.. Whats the point? You can be nekkid in your home anytime... More »
Re: another let down for Texans fans.....     11/06/2013
@goldie: It's already a zoo! Not going back for a very long time! Ugh, mad house.... More »
Re: Emerald Lake Resort     11/06/2013
@Katiemcg: Yep, that's what I've heard, mostly overweight, middle aged people who you would No... More »
Re: diagnosis:strep     11/06/2013
@brightlights: My dad use to have those! Whiskey makes my nose crinkle -it smells like poi... More »
Re: Keep it clean....     11/06/2013
All I see is a hand that looks busy. :dance:... More »
Re: 12 Years a Slave     11/06/2013
A movie about me! Hahaa... More »
Re: diagnosis:strep     11/06/2013
Drink hot tea with honey and lemon!... More »
Re: Classic Cars     11/06/2013
@Angie1002: You must not be on a tablet. Lol... More »
Re: Rivergrove Disc Golf Course......     11/06/2013
@calliecat: :giggle:... More »
Re: Classic Cars     11/06/2013
@calliecat: She looks real enough to get that job! Lol ... More »
Re: I FINALLY DID IT!!!!!     11/06/2013
Somebody said whacking. :giggle:... More »
Re: Christina Aquilera     11/06/2013
Now Christina's diet is all the rage, seen it on three stations now . Apparently she's had issues... More »
Re: I FINALLY DID IT!!!!!     11/06/2013
I think that's a woman's underwear and you hit her in the arse. :butt:... More »
Re: Rivergrove Disc Golf Course......     11/06/2013
@mm4731: Why are you laughing? It's not every woman whose good with balls. ... More »
Re: Rivergrove Disc Golf Course......     11/06/2013
@mm4731: Wth is that? You play with a disc instead of balls? Where do these discs go, into a ... More »
Re: Rivergrove Disc Golf Course......     11/06/2013
What is disc golf anyway?... More »
Re: Some Pictures FoFa took     11/06/2013
@FoFa: That's still really cool . The variety available in sky/cloud shots is amazing!... More »
Re: Classic Cars     11/06/2013
@FoFa: Wow I need one of those outfits. You know, the kind just good for some pics bc you ... More »
Re: BFF's (Best Friends Forever)     11/06/2013
Lmao! That's their foreplay, school S&M. : giggle:... More »
Re: hold that thought..     11/06/2013
@BooBear: I know, when there's no good sex, you might as well eat. :)... More »










59








































 
Back to TheTruthHurts's Profile







Serving Kingwood area residents since 1997,   Kingwood.com   © 2014    Advertise  |  Contact Us  |  Mobile